۷ پاسخ

کسی نبود

منکه هرجا رفتم ارتودنسی نداشتند میگن ساده داریم

ارتودنسی میگن خوبه

واسه من هیچ مدلی نمیگیره حتی اونت بادومی که میگن میگیره

دکتر برون .نگرفت

چیکو خریدم

تصویر

نود درصده بچها این مدلو میگیرن

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان مامان ماهلین مامان ۶ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان سناء مامان سناء ۲ ماهگی