ترشح نداشته باشیم نشانه بارداری نیست؟!

۴ پاسخ

دنبال علائم نباش ، منم همیشه دنبال علائم بودم کاملا بدون علائم باردار شدم

من ترشح زیادی دارم

من ۶روزی تاخیردارم یهوچیزی ازم میاد میدوم سرویس میگم پریودشدم میبینم ترشحه نمیدونم چیکارکنم تستامم منفیه

من نداشتم ببین تا بی بی نزنی متوجه نمیشی

سوال های مرتبط

مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری