دنبال علائم نباش ، منم همیشه دنبال علائم بودم کاملا بدون علائم باردار شدم
من ترشح زیادی دارم
من ۶روزی تاخیردارم یهوچیزی ازم میاد میدوم سرویس میگم پریودشدم میبینم ترشحه نمیدونم چیکارکنم تستامم منفیه
من نداشتم ببین تا بی بی نزنی متوجه نمیشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.