گیگوز شیرخشک خوبیه
عزیزم پیش کدوم دکتر میبریش
چرا عوض کرد؟ببلاک دو وزندهیش خوبه
اکر نمیسازه واذیت میسه بهش نده یه قوطی هم بیشتر که نیست
عزیزم شیرخشک ببلاک از چند وقت میدادی و اینکه خوب بود وزن گیریش
منم شیرتروویتال میخورد گیرنیومدگفت گیگوزبدم چندتاتروویتال داشتم دادم خوردتموم ک شذگیگوزدادم
خب بده حالا اون یدونه بعد گیگوز بده نساخت باز میتونی بری بخری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.