۲ پاسخ

اره میشه بزنی خوشمزه میشن

عزیزم ببین خودت ی ترکیب اینجوری رو میخوری ک بچه بخوره طبق تجربه ای ک ذارم اگه غذا ها از حالت عادی بدمزه تر بشن ب مرور بچه ها بدغذا وازغذا زده میشن حریره بادام و همینجوری بده فرنی هم همینطور اون دوتا هم آب‌پز کن پوره بده بهش یکم کره هم بزن بهش

سوال های مرتبط