عزیزم درخواستمو قبول کن
عزیزم من برای درست کردن پوره سیب اول یه قسمت از سیب رو چندتا برش کوچیک بهش میزنم بعد میزارم تو قابلمه تا روی خود سیب اب میریزم یه ربع میزارم بپزه بعد تیکه های پخته شده رو با پشت قاشق له میکنم به دخترم میدم
درسته؟دیگ میکس نمیکنم اخه کامل با پشت قاشق پوره میشه
ماست فرق نمیکنه چی باشه !
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.