از بعد انومالی نرفتم یه هفته دیگه میرم برام سنو رشت بنویسه .به جای این که پول ویزیت الکی بدم جمع میکنم برا نینی وسایل میگیرم😊
فعلا همون ماهی یبار میرم
من خودم وقتی میرم که نیاز به سونو و ازمایش داشته بلشم یا داروهام تموم شده باشه یا نگران باشم که نیاز به چکاب دارم وگرنه دلیلی نداره هی بریم ویزیت پرداخت کنیم
یادش بخیر من هر دو هفته میرفتم 😂
تا ۲۸ هفته ماهی یه بار شایدم ۱.۵ ماه یه بار
از ۲۸ هفته ۳ هفته یه بار
الان ۳۴ هفته باید برم
فکر کنم بعدش بگه ۳۶ بیا و ۳۸
ماهی یکبار
۳هفته یا هرماه مهمولا
دکتر من بعد از انومالی تو این هفته ها بهم وقت داد خودش سونو هم میکنه .۲۵-۲۹-۳۴-۳۷
من فعلا ماهی یکبار میرم
ولی از یه تایمی به بعد به همه میگه هر دو هفته باید بیاید
فعلا ماهی یبار
من هفت هفته یه بار میرم
ماهی یکبار قبلا بیشتر میرفتم چون شرایط بارداریم یکم پیچیده شده بود
فعلا ماهی یکبار
ماهی یه بار
والا من هر وخ میرم بخاطر یه کنترل فشار و وزن باید ۴۰۰ ویزیت میدادم برا همون از انومالی نرفتم هر هفته میرم بهداشت مراقبت میکنه و ضربان قلبشم چک میکنم ...
خب این دکترم برای گرفتن الکی ویزیت همینجوری هر دو هفته منو میکشونه مطب
چند روز پیش رفتم هیچ کاری نکرد ن آزمایشی نوشت نه سونوگرافی
ن دارویی
فقط ویزیت دادم ، رفتم داخل و برگشتم😐
دکتر من اوایل میگفت هر سه هفته الان شده هر دو هفته
تازه شدم دو هفته یکبار
اوه چه خبره من ماهی یه بار میگه بیا اونم میشه پنج هفته
۱۴ روز یبار بود گف ده روز یبار بیا دیگه
دو هفته
مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماهگرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینهمادر#پوشک
دو هفته یه بار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.