به من گفت هفته ۳۳ تموم شد بیا ۲۹ هفته رفته بودم
هردو هفته یبار
دوهفته بکبار
من ۲۸ رفتم سونو نوشت
سونوگرافیستم همسر خودشه
گفت بهش بکو اگر خوبه دبگه نیا پیش من تا هفته ۳۲
که خداروشکر خوب بود
حالا ۳۲ برم ببینم میگه بعدش کی بیا
دو یا س هفته یکبار
من که 33 هفته رفتم گفت اخرین ویزیتت برای 36 هفته اس و بعد از اون دیگه اگه همه چیز خوب باشه نیازی نیست برم پیشش فقط نوبت میده برای سز
عزیزم من از ابتدا ماهی یکبار رفتم
از ابتدای 8 هر دو هفته
فردا که برم دکتر آخرین مراجعه دو هفته ایم هست
بعد باید هر هفته برم 🥰😍
هر دوهفته بتید ویزیت بشی
به من گفت هر دو هفته ولی این سری دیگه گفت دوهفته دیگه بیا که سونو بنویسم گفتم همین الان بنویس که نیام 😅
دو هفته ای ی بار شده
سری پیش رفتم گفت سه هفته دیگه بیا امروز برم ببینم کی میگه بیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.