۸ پاسخ

دو سه هفته یکبار

من دهم رفتم دوباره این هفته ام باید برم البته سونوگرافی ببرم نشون بدم سه شنبه نوبت سونو دارم بعد از همون ور میرم دکتر

هر ماه تقریبا

معمولا همون هر ماهه

دو س هفته یکبار

یک ماه یه بار بود الان شده ۳ هفته

بعد هر سنو یا ازمایشی ک بنویسه انجام بدم میرم

سه هفته یبار تغریبا

سوال های مرتبط