۹ پاسخ

دارو بهش دادم و شیر خودمم که میخورد تغذیه رو رعایت کردم خوب نمیشن تا شش ماهگی ولی کنترل میشه الان مال پسرم کنترل شده

با دکتر رعایت نکات کم میشه ولی قطع نمیشه تا غذا کمکی

من ابجوش و نبات میدم و قطره کولیف

از طکپاهگی تا الان همراهمون بوده البته رفلاکس پنهانه ولی با دارو ساختنی دکترش اوکیه

شیرخشک ای آر بده عزیزم
اگه شیرخشکیه
اگه نه ی شیر خشک بخر قبل شیر دادن خودت ۲۰میل بهش بده بعد سینه خودتو بزار تودهنش

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

ساشه امپرازول و کیدیزول و فاموتیدین استفاده کردم تاثیری نداشت بیخیال شدم دو سه هفته دارو ندادم خوب بود ولی چندروزه همش بالا میاره و تو خواب خفه میشه دیگه دکتر نکسیوم داد دیشب دادمش خوب خوابید امیدوارم موثر باشه

شیر خشک بهش میدین؟

رفلاکس تا وقتی غذاخور بشن هس شایدم بیشتر ، یه کارایی میتونی بکنب کمتر شه

سوال های مرتبط

مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان چیچوک💙💙 مامان چیچوک💙💙 ۹ ماهگی
مامان آلا جونم مامان آلا جونم ۳ ماهگی
مامان کایا🥰 مامان کایا🥰 ۳ ماهگی