۵ پاسخ

سلام .والا دکتر پسر من گفت بدون ضرر هست و تا چهار ماه حداقل نیاز حتمی هست برا نوزاد
منم میدم هر روز یکی یا دو بار

من از یکماهگی میدم اوایل روزی سه بار الان ک بهتر شده روزی دوبار میدم و ضرری نداره روش نوشته ک گیاهیه

من از سه هفتگی دارم میدم روزی سه بار

منم میدم صبح و عصر

من هیچ دارویی ندادم و حدودا ۳ ماه و نیم ۴ ماه خداروشکر رفع شد

سوال های مرتبط