سلام .والا دکتر پسر من گفت بدون ضرر هست و تا چهار ماه حداقل نیاز حتمی هست برا نوزاد
منم میدم هر روز یکی یا دو بار
من از یکماهگی میدم اوایل روزی سه بار الان ک بهتر شده روزی دوبار میدم و ضرری نداره روش نوشته ک گیاهیه
من از سه هفتگی دارم میدم روزی سه بار
منم میدم صبح و عصر
من هیچ دارویی ندادم و حدودا ۳ ماه و نیم ۴ ماه خداروشکر رفع شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.