بره دستگاه خخخخخ وای خیلی خندیدم دختر خخخخخخخخخ.۳۶به بعد تا ۳۷هفته دستگاه نمیرن.حتی بچه ۳۵هفته هم خیلی تعداد کمی ازشون دستگاه میرن
اصلا مشخص نیست بستگی به رشد بچه داره پسر اول من ۳۸ هفته و ۵ روز دنیا اومد یه شب دستگاه بود حالا استرس دارم این یکی هم دستگاه بره دکتر میگه بعد ۳۶ تمام بچه کامله اینکه دستگاه بره یا نه اتفاقی هست
من دقیق ۳۷ زایمان کردم دستگاه نرفت
فک نکنم بره دستگاه من۳۸هفته۳روززایمان کردم کامله دیگه
نمیره من ۳۷ و۲نرفت
من ۳۸هفته و۴ روز سزارین کردم .مشکلی نداشت .دیگه ۳۸ هفته به بعد دستگاه نمیره
خب ۳۷ و ۳۸ بچه نمیره دستگاه
دستگاه نمیره عزیزم ۳۷هفته دیگه دستگاه نمیره
اصلا نمیره
مگر شرایط خاص و استثنا
من ۳۶ و ۱ زایمان کردم نرفت!
۳۸ هفته بچه کامله ایشالا که دستگاه نمیره
چندم نوبت داری؟ فک نکنم دستگاه بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.