دکتر بهم سفکسیم ۴۰۰ نوشته میخورم مشکلی نکنه

۱۱ پاسخ

نه عزیزم مشکلی نداره.سفیکسیم برای جنین مشکلی نداره حتما عفونت داشتی منم هفته اول برام تجویز کرده بود دکتر مایعات زیاد مصرف کن که سریعتر خوب بشی🌸

دکتر نوشته نمی‌دونسته ضرر دارع یا نه
بعد این خانومای خانه دار می‌دونن 😑😑😑😑😑

نه مشکلی نداره منم خوردم

بخدا اون دکتر ما هم اطلالاتمون از همون دکتر چرا واقعا😑😑😑

دکتر تجویز کرده دیگه پس حتما اشکالی نداره

دکتر داده دیگه قطعا بیشتر از ما می‌دونه که تجویز کرده

نه بنظرم مشکلی نداره

به دکتر اعتماد نداری اونوقت به مامانا اعتماد میکنی میپرسی؟کافیه اینجا یکی از رو ندونستن درست راهنماییت نکنه میخوای چکار کنی؟به دکترت اعتماد کن

دیگه دکتر با توجه به بارداریت نوشته چه مشکلی

نه سفکسیم تو بارداری ایمنه حتما استفاده کن

نه مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری