۹ پاسخ

عزیزم ضرر نداره مشکلی برای جنین ایجاد نمیکنه با مایعات زیاد مصرف کن که سریعتر خوب بشی 🌸🙏

نه ضررنداره،ب منم داده بود

اون ک دکتره قبولش نداری میایی از ماها مشاوره میگیری 😅منم تو 3ماهه اول سفکسیم استفاده کردم

حتما دکتر میدونست ضرر نداره که براتون تجویز کرده ؟؟
اگه دکتر زنانت که برا بارداری پیشش میری تجویز کرده بخور نه دکتر دیگه ای

بخور عزیزم نگران نباشه منم خوردم ان شاالله چیزی نمیشه

به من200دادده بود

من چند هفته پیش دو ورق خوردم دیگه ادامه ندادم دکترم داده بود واسه جلو گیری از عفونت

عزیزم وقتی دکتر داده یعنی سودش بیشتر از ضررش
عفونت خیلی خطرناک

دکتر داده دیکه

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری