من هم قطره شیر خشت دادم هم قرص فنوباربیتال هر ۲۴ ساعت یک چهارم ، خداروشکر زردیش از بین رفته
ترنجبین و شیر خشت دادم ، به بچه هام و بچه خواهرم
یه انگشتر طلا ببند به دستش میگن خیلی خوب
بالای ده یازده معمولا اثر نمیزاره حتما باید دستگاه بره
من نئوناستر دادم و اد تا دو روز
اره نئوناستر ۵قطره ۷ روز دادم زردیش زیاد نبود ولی رفع شد
من دادم هیچ تاثیری نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.