مامانا آغوشی بهتره یا بال شیردهی ؟؟

۵ پاسخ

هر کدوم برای کار جداگانه ای هست
ربطی به هم نداره
بالشت شیردهی برای اینه ک تو راحت تکیه بدی و کمردرد نگیری یا خوابت نبره نصف شب رو بچه نیوفتی و راحت تر شیر بدی
اغوشی برای راحت بلند کردن نوزاده چون دست و پاهاش و استخوناش غضروفی هستن و شکل نگرفتن و گردن نگرفته
اسیب نبینه

آغوشی واجبه باشه عالی میشه ولی بال شیر دهی ضرورتی ام نداره

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

من دوتاشو میگیرم چون ربطی به ندارن

آغوشی بهتره

سوال های مرتبط

مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی