۸ پاسخ

عزیزم انشالله ک مثبت میشه

عزیزم ۱۲ به پایین هر چی تست بزنی. مثبت هم بشع ولی کاذبه
نزن تا ۱۴
از ۱۴ به بعد جواب قعطیه
منم آزادسازی زدم اصلا نزدم تا ۱۴ روز ۱۴ زدم مثبت شد. ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ زدم مثبت
رفتم آزمایش مثبت بود

انشالله مثبت میشی گلم

انشاالله

ان شاالله که میشه🌸
درخواست میدی لطفا

چرا نشع عشقم خدای ماهم بزرگع انشالله که ب بهترین شکل بشع🌹💙🥰

انشاالله که بشه 🤲🤲🤲🤲

انشالله عزیزم گلم آزادسازی چندتا زدی و میشه بگی چقد خریدی با بیمه یه آزاد؟؟؟؟؟؟

ان شاالله ک میشه گلم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌ام بارداری