عزیزم انشالله ک مثبت میشه
عزیزم ۱۲ به پایین هر چی تست بزنی. مثبت هم بشع ولی کاذبه
نزن تا ۱۴
از ۱۴ به بعد جواب قعطیه
منم آزادسازی زدم اصلا نزدم تا ۱۴ روز ۱۴ زدم مثبت شد. ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ زدم مثبت
رفتم آزمایش مثبت بود
انشالله مثبت میشی گلم
انشاالله
ان شاالله که میشه🌸
درخواست میدی لطفا
چرا نشع عشقم خدای ماهم بزرگع انشالله که ب بهترین شکل بشع🌹💙🥰
انشاالله که بشه 🤲🤲🤲🤲
انشالله عزیزم گلم آزادسازی چندتا زدی و میشه بگی چقد خریدی با بیمه یه آزاد؟؟؟؟؟؟
ان شاالله ک میشه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.