سلام خانوما درد پریودی دارم اشکالی نداره؟

۴ پاسخ

منم دارم

خوب برو بیمارستان اگه زیاده اگه که کمه یک شیاف پروژسترون مصرف کنی خوب میشی استراحت داشته باش بعد شیاف چند ساعت بخواب راه اصلان نرو

ماه درده عزیزم

نه طبیعیه منم دارم

سوال های مرتبط

مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی