۳ پاسخ

اگر قطع میشه و دوباره میگیره زمانش رو یادداشت کن اگر منظم بود و با استراحت بهتر نشد برو زایشگاه

بهتره بری ان اس تی بدی

حتما برو بیمارستان
من دو هفته پیش دقیقا همون دردو داشتم رفتم گفتن دهانه رحمت یه فینگر باز شده و زود بستری شدم تا کنترل بشه بیشتر باز نشه
تو هفته شما باید خیلی ریزبین‌ باشی

سوال های مرتبط