۸ پاسخ

شیر که بعد زایمان نخوری بهتره نفاخه
یکم چهارمغز بردار

تا میتونی ابمیوه و کیک بردار برای بعد از زایمان هم سوپ درست کن بزار کنار که بلایی که سر من اومد سر تو نیاد من غذای سفت خوردم یبوست داشتم بخیه هام باز شد

بعد شیر خوردن شکمت کار نمیکنه؟اگر اینجوریه بزار بعد زایمان بخور برای تو اتاق زایمان ابمیوه اینا بردار

کمپوت گلابی خیلی خوبه
عصاره گوشت خیلی جون میده بهت

موز و کمپوت اناناس و اجیل هم بردار
کاچی هم بگو برای بعد زایمانت بپزن بیارن

توپک خرما با پودر بادام‌میگن برلی بعد زایمان داشته باشی

کمپوت هم‌میگیرم

خرما شیربادام با عسل
اب اناناس بردار

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی