۷ پاسخ

تو با کلی علائم من با کلی بی بی چک مثبت بدون علائم پریود شدم

علائمت چی بود

باز خوبه دلت به علایم خوش بود ، من ک کوچکترین علایمی ندارم و میدونم این ماهم خبری نیس

چون منم تست زدم هاله افتاد
الان تایممه لکه بینی دارم سابقه نداش

پریودیت طبیعیه یا لکه؟؟

زمانی که علایم نداشتی بدون که بارداری چون واقعا برعکسه

تاخیرنداشتی؟😥

سوال های مرتبط

مادر آینده مادر آینده قصد بارداری
مامان 🐣mahlin🐣 مامان 🐣mahlin🐣 ۴ ماهگی
منتظره معجزه 🌱 منتظره معجزه 🌱 قصد بارداری