من پریروز آزمایش آنومالی دادم، همون هفته های اول دکتر گفت بین سلفری یا دومرحله آزمایش انتخاب کن،
انتی م خداروشکر خوب بود این مرحله هم به خواست دکتر انجام دادم برای اطمینان بیشتر، دیگه بستگی به دکترت داره توگهواره دیدم بعضیا ازمایش مرحله ۲ دکترشون نخواسته
بستگی به دکترت داره بعضیا تو آنومالی آزمایشم میخوان علاوه بر سونو
اگه ازت نخواسته همون سونو رو انجام بده دیگه میره تا هفته ۲۴ به بعد که آزمایش دیابت مینویسه برات باید انجام بدی
نه دکتر به منم گفت که اگه آزمایش ان تی خوب باشه نیازی به ازمایش دیگه ای نیست
بعضی دکترا تاکید دارن رو اون ازمایش ولی دکتر منم ننوشت گف انتی خوب بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.