سلام کسی بوده تو عقد باردار شده باشه؟

۶ پاسخ

بله من😁

به نام خداسه ماه بودم درحدمرگ حالت تهوع داشتم ولی متوجه نمیشدم چون اولی بودبه کسی هم نمیگفتم حالم بده بعدش رفتم سونوگفت پسرم هست.الانم ۹سالشه قلب منه

اره من 😅

آره هستن

سلام بله عزیزم

توی دوستام دیدم آره شده
البته منم هنوز نرفتم خونم😄

سوال های مرتبط