این قرص چی هست دکتر داده

تصویر
۲ پاسخ

قشنگم از خانواده ویتامین
مال کمخونی هست حتما با معده پر بخورش

فولیک اسیده، منم می‌خوردم اینو

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۴ سالگی