سلام عزیزای دل
کسی اینجا قرص آ.اس.آ دکتر بهش داده ؟برای چی هست؟

۱۵ پاسخ

من
شبی یدونه
سابقه سقط داشتم و یکم غلظت خون
برای خون‌رسانی بهتر به جنین

متفورمین منم می‌خوردم دکتر نمی‌دونم چرا قط کرد گف نخور دیگ

به منم داد شبی یکی

من هم میخورم برای غلظت خون بالا

من.و بم گفت تا۸ماهگی بخور

ب من شبی دوتا گفته بخور برای رقیق سازی خون

من میخورم گفت چون قندت بالاس همراه متفورمین آ اس آ هم بخور

برای خونرسانی بهتر به جنین

ب منم داده روزی یدونه میخورم اخه سقط داشتم چندماه پیش

خون رسانی بهتر و این که تو ماه های بالافشار خون نگیری پیشگیری بشه

اره من روزی یدونه میخورم فشار خونم بالاس بخاطر خونرسانی بهتر

شبی ی دونه میخورم
برا غلظت خون هست
خون‌رسانی به جنین رو زیادمیکنه

خون رسانی بهتر به جنین

سابقه سقط داشتم. و یکی از فاکتورای غلظت خونم بالا بود.

قرصه آسپرین بچش،خطر سقط و کم میکنه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل ۴ سالگی
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد