من
شبی یدونه
سابقه سقط داشتم و یکم غلظت خون
برای خونرسانی بهتر به جنین
متفورمین منم میخوردم دکتر نمیدونم چرا قط کرد گف نخور دیگ
به منم داد شبی یکی
من هم میخورم برای غلظت خون بالا
من.و بم گفت تا۸ماهگی بخور
ب من شبی دوتا گفته بخور برای رقیق سازی خون
من میخورم گفت چون قندت بالاس همراه متفورمین آ اس آ هم بخور
برای خونرسانی بهتر به جنین
ب منم داده روزی یدونه میخورم اخه سقط داشتم چندماه پیش
خون رسانی بهتر و این که تو ماه های بالافشار خون نگیری پیشگیری بشه
اره من روزی یدونه میخورم فشار خونم بالاس بخاطر خونرسانی بهتر
شبی ی دونه میخورم
برا غلظت خون هست
خونرسانی به جنین رو زیادمیکنه
خون رسانی بهتر به جنین
سابقه سقط داشتم. و یکی از فاکتورای غلظت خونم بالا بود.
قرصه آسپرین بچش،خطر سقط و کم میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.