برای خونرسانی بهتر به جنین هست
به من داده برای خونرسانی بهتر به جنین چون تو ان تی دیواره ضخیم شده بود و خونرسانی رو سخت می کرد
من . خونرسانی بهتر به جنین
دکتر منم برام نوشته فک کنم بخاطر فشارم باشه که بالا میره
من میخورم دوتا سقط داشتم
من واس بارداری اولم از اول تا اخرین ماه خوردم فکر کنم واس خونرسانی بهتره
بله من هر شب میخورم
برای رقیق شدن خون هست
البته من آی وی اف کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.