سلام خانما کسی دکترش از این داده بهش

تصویر
۷ پاسخ

اینارو فقط با نسخه میدن؟

منم یکبار لک بینی داشتم بهم گفته تا سونو انتی مصرف کنم

آره منم استفاده میکنم بخاطر سقط قبلی

سلام اره ب من داد قطع نشد لکه دوتاش کردیم باز نشد ۳ تا کردیم الان چند وقته از زرد شده بجا قهوه ای فکر کنم داره قطع ميشه

اره از اول بارداری استفاده میکنم خوبه

اره عزیزم به من داده

سلتم آره عزیزم‌اکثر باردارها شیاف پروژسترون میگیرن استفاده کن ولی مقعدی

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وششم بارداری