۱۹ پاسخ

آره من میخورم

آره من

اره شب یکی

اره تا هفته ۱۴ میخوردم

خانما منم این قرص رو دکتر داده
فولیک اسید رو دیگ نخورم؟ از قبل داشتم سرهمین قطعش نکردم

زنده باشی

بله منم اخرشب یدونه هرشب

سلام گلم بله من از اول صبحا بعد صبحانه میخورم

به منم داده میخورم

اره من هرشب یدونه میخورم گلم

من سه ما خوردم همچنان بدون نتیجه

اره من مصرف میکنم دو ماه که تموم کردی کوالی فول پلاسو واست مینویسه شبی یکی

اسید فولیکه فرم فعاله..بهتره تا اسید فولیک معمولی

آره دکتر منم همین نوشته

من روزی یکی میخورم

اره منم بعد صبحانه میخورم اسید فولیکه

بله گلم اسید فولیکه

اره من شبی یکی میخورم

اره من شبی یکی میخورم

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم🌹 مامان معجزه زندگیم🌹 ۱ ماهگی
مامان سبحان وتودلی🤰 مامان سبحان وتودلی🤰 هفته چهاردهم بارداری
مامان نینی 💙 مامان نینی 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری