دکترم این قرص هارپ داده از ۱۴ هفته بخورم

تصویر
۳ پاسخ

فولیکوفر ممکنه معده رو اذیت کنه و یبوست بگیری
انجیری اینا بخوری حتما

اسید فولیک هیچ صرری نداره همه رو با خیال راحت بخور قشنگم👍🏻🌹

منم از کلسیمی که تو داری میخورم با آهن فقط

سوال های مرتبط

مامان ماهلین وتودلی مامان ماهلین وتودلی هفته بیست‌ونهم بارداری