۶ پاسخ

وای من که از این یه بسته خوردم کلا گیجم کرد اصلا نمیتونستم از خواب بیدار بشم منگ بودم تا شب
دیگه کلا قطعش کردم

من پریروز رفتم دکتر بهم داد حالت گیج و منگ بودم نخوردم دگه

اره دکتر ب منم داده بود برای سرگیجه و حالت تهوع ولی خیلی خواب اوره

آخ که چقدر این قرص خوبه

اینو معمولا واسه تهوع داخل ماشین مصرف میکنن و دیفن هیدرامین داخلشه برای تهوع بارداری ب۶تجویز میکنن

اره خیلی خوبه من دوتا بیشتر استفاده نکردم ولی خیلی خوبه.
اگه شکی. داری. بزن گوگل

سوال های مرتبط