۱۴ پاسخ

گودی گوووووودددییی

ای جونم مبارک باشه
من پام کوچک نیست ۳۹ عه دخترمم الان ۲۳ ایناس

براش خوبه ؟ سایز پای پسرم ۲۲ هست دمپایی گیر نمیاد براششش کلافه شدم

چه خوشگله از کجای مشهد گرفتی سوتیه؟؟ چند گرفتی ؟
پسرمن سایز پاش ۲۴,۲۵ پاهاش تپله

پسر من ۲۸ دست و پاشم مث خودم گرد و تپلیه

سلام چه قشنگه از کجای مشهد گرفتی ؟

تومشهد صندل های خوشگل و تنوع بالا کجا داره؟

سوتی هست چی نازه خیلی ارزون‌گرفتی ها من اینجاه ۳۴۰ قیمت کردم

نمکدووون🥹😍

چقد خوشگل چند گرفتی

گودووو

اره منم پاهام کوچیکه اما دخترم برعکس من پاهاش خیلی بزرگه شبیه باباش🤣🤦🏻‍♀️

دختر من ۱۷🫠 کفش خوبی گیرم نمیاد سایز پاش ۱۹ هم خریدم خیلی بزرگه

قشنگه😍

سوال های مرتبط