قرص فکونازول هم خوبع توی آب حل بکنی ولی با تجویز پزشک
قطره نیستانین بزن گلم حتما شیشه شیروپستونکشو استریل کن
توتایپیکا یکی گف این کپسول زودترخوب میکنه
هفت ای یک دوم پسرم .یکی خودم میخوردیم
برفکه پسرم قبلاً اینجوری بود قرص داد هم ب خودم هم پسرم دادم بهش زودی خوب شد
قطره نیستانین هم بهش بده و هم رو گوش پاکن بزن و بزن ب دهن بچت زود خوب میشه از داروخانه بگیر
برفکه قطره نیستاتین از داروخونه بگیر دکترم بری همینو میده فقط
برفکه عزیزم پسرم داشت قطره نستاتین بزن بهش اگ سینتوهم میدی ب سینتم بزن یا پستونک و شیشه شیر
نیستاتین بزن عزیزم
برفکه اگه جای لپ بشم باشه
برفک ببر دارو بدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.