سلام خانما پسرم زبونش اینطوری شده از چیه؟

تصویر
۱۰ پاسخ

قرص فکونازول هم خوبع توی آب حل بکنی ولی با تجویز پزشک

قطره نیستانین بزن گلم حتما شیشه شیروپستونکشو استریل کن
توتایپیکا یکی گف این کپسول زودترخوب میکنه

تصویر

هفت ای یک دوم پسرم .یکی خودم میخوردیم

برفکه پسرم قبلاً اینجوری بود قرص داد هم ب خودم هم پسرم دادم بهش زودی خوب شد

قطره نیستانین هم بهش بده و هم رو گوش پاکن بزن و بزن ب دهن بچت زود خوب میشه از داروخانه بگیر

برفکه قطره نیستاتین از داروخونه بگیر دکترم بری همینو میده فقط

برفکه عزیزم پسرم داشت قطره نستاتین بزن بهش اگ سینتوهم میدی ب سینتم بزن یا پستونک و شیشه شیر

نیستاتین بزن عزیزم

برفکه اگه جای لپ بشم باشه

برفک ببر دارو بدن

سوال های مرتبط

مامان نفس و شاهان مامان نفس و شاهان ۱۵ ماهگی
مامان یزدان . اورهان مامان یزدان . اورهان ۴ ماهگی
مامان دیار 🩵🧸 مامان دیار 🩵🧸 ۱۴ ماهگی