اره طبیعی
اره اصلا دست نزنیا
اره گلم واسه دختره من هنوز کامل خوب نشده
طبیعی عزیزم
دختر برادر منم اینجوری شد روغن سیاه از داروخونه گرفتن زدن چرک کامل تخلیه شد خوب شد
واکسن چند ماهگی
مال پسر من چرا اینطوری نشد پس🙁
اره عزیز دست کاری نکن. اصلا جای نگرانی نداره طبیعیه
اره گلم دستش نزن پسر منم یبار چرک کرد بعدش ترکید و الان هنوز زخمه و هست ولی چرک نکرده
پس چرا مال پسر من اصلا معلوم نیست؟
اره گلم طبیعیه کمکم خوب میشه
اره من تو همون بیمارستان بهم گفتن اینقدر جای واکسنش چرک میکنه و خوب میشه باز دوباره چرک میکنه تا کامل خوب بشه شما اصلا بهش دست نزن ، چرک و خون باهم هم اگه باشه طبیعیه حدودا تا یه ماه و نیم طول میکشه تا خوب خوب بشه
آره عزیزم طبیعی هست فقط دستکاری نکن خودش خوب میشه
سلام. همه بچه ها واکسن بدو تولدشون باید قرمز شه جاش اخه جای واکسن دختر من صاف.
طبیعیه
جای واکسن پسرم هنوز خشک نشده و نیوفتاده
دست بهش نزن
چرا اینجوری شده
واکسن زده؟!🥲🥲
اره اصلا دست نزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.