خانما کیا موقع زایمان طبیعی برش نخوردن ؟؟بچتون چند کیلویی بود

۸ پاسخ

فقط باید ورزش کنی
من دوستام خیلی ورزش کردن
برش نخوردن
کلی کلاس رفتن
الانم بدن سالم دارن
منم سزارین کمر ندارم بچم بغل کنم

سوال منم هست
دختر خالم بچش خیلی ریز نبود
ولی برشم نخورد

دوستم اروپا زایمان در اب بدون بخیه و پارگی میگف تا مرخص شدم پای گاز رفتم غذا پختم برای همگی

خواهرم فقط بچه اول بخیه خورد. از دومی نخورد. لاغرم هست

میگن بخیه خوبه پارگی نمیدی

سه و 200
دومی سه

بچه من دوونیم بود هفته36اما چون کیسه ابم پاره شد و دردم نمیگرفت وهی بهم امپول فشارمیزدن کلی پارگی وبخیه داشتم
اصلا قابل پیش بینی نیس زایمان طبیعی

مونده به بدن

سوال های مرتبط