خانوما
یه سیخ جیگر خروس محلی خوردم ، بنظرتون اشکالی نداره؟؟

۹ پاسخ

حالا خوردی دیگه
بد یا خوب چه فایدل داره الان بپرسی
اگر برات مهم بوده باید قبلش می پرسیدی جانم😑

تو هفته ما دیگه در حد دو سیخ هم طوزی نیس منم خوردم

من هفته پایین تر بودم چند باری جیگر بوقلمون خوردم یه بار یا دوبارم‌ گوسفند خداروشکر چیزی نشده تا الان من دکترم همیشه می‌گفت ببین همچی میشه خورد در حد هوس هیچ مشگلی نداره حتی من زرشک زعفرون تو غذا هام خوردم و استفاده هم میکنم زعفران روی برنج مشگلی نداره زرشک تو غذا مشگلی نداره

انقد چرا متعجبین مث جیگر مرغه دیگه همون بیرون میفروشن

من کاری به ضرر و نفعش ندارم از کجا گیرمیارین اینچیزارو🤣

چه چیز عجیبی😄فکر کنم کلا ۱ درصد مردم این غذارو خورده باشن که بخوان بیان بگن ضرر دازه یا نه

دیگه ولش کن خوردی
دیگه بهش فکر نکن

وای چطوری جیگرشو خوردی من از گوشتش اینقدر متنفرم که حد نداره🥺🥴

مگ جگر خروس هم خوردنیه🤕

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙🥹 مامان آیهان💙🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد