شما زدی واکسنو؟
منم پسرمو برای مراقبت ۲سالگی که بردم گفت هفته آینده بیارش براش واکسن بزنیم
چرا ما خبر نداریم بهداشتم چیزی نگفته
من عمراااا بچمو ببرم
اول میبرمش پیش دکترش اگ اون بگه درسته میدم اونجا خودش بزنه واکسن رو آزاد میخرم بزنه من به بهداشت یک درصد هم اعتماد ندارم تا الانم همه واکسنای دخترمو دکترش زده
ما ک از اول همه زدیم چند بار میزنن ؟اخری ۱۸ ماهگی تا ۶ سالگی بعدش
ولمون کن. من که عمرن نمیرم
اینم پیامکش
بله از بهداشت با منم تماس گرفتن
ب گوشی منم پیام اومده ببرم
اینو کجا گفتن. چرا بهداشت چیزی نگفته
پسر من ۲۸ /۲ /۹۹
ینی باید بزنه ؟ بهداشت ک چیزی نگفت
اینو کجا زدن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.