۴ پاسخ

منم همینجوری م

عزیزم پس با شیر خشک سیر نمیشه دیگه
نباید شیرخشک رو قطع کنی

منم بچم همینجوره الان دیگه شیر خودمو که بهش میدم بازیگوشی میکنه پنج دقیقه میخوره ول میکنه میخوام شیر خشکشو قطع کنم چون خودم شیر دارم فقط چون‌وزنش کم‌بود برا اینکه وزن بگیره میدادم که میبینم نمی ارزه کلا بخواد شیر خودمو ول کنه

اگه شیرت خوبه بیس دیقه حتما بده بخوره اولش ابه بعدش غلیظ میشه که سیربشه

سوال های مرتبط