میگن تا چهل روز هست
برا من تا ۳۰ روزگی بود کم و زیاد میشد اخرا مثل لک و گاهی اوقات میومد
من تا ۴۰ روز لکه بینی داشتم
فعلا هستیم در خدمتشون🙄🥴
من تا بیست روز خونریزی داشتم ولی بعد ده روز انگار رقیق تر و خونابه میومد
با لکه بینی هام حساب کنی تا یک ناه ادامه داره
برا من تا ۵۵ روز بود
من بعداز ۲ ماهگی پریود شدم بعد سزارینم یه هفته شدم کلا پاک بودم
من تا 38 روز داشتم
البته بیشتر لک بود
من خونریزیم که خیلی کمه ولی سر دخترم یادمه تا چهل روز همینجوری قطره ای بود
من هنوزم لکه دارم ولی پد استفاده نمیکنم خیلی خیلی کمه اصلا ب زیرپوشم ترشح نمیکنه
من بعد ۷ تا ۱۰ روز قطع شد ولی خب بعدش هی لکه بینی تا چند روز بود
سوال منم هست کلافه شدم همش هی قطع میشه وصل میشه
سلام من امروز خونریزی قطع شده،شما خونریزیتون زیاده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.