مامانای سزارین پریودی تا کی هست؟

۱۳ پاسخ

میگن تا چهل روز هست

برا من تا ۳۰ روزگی بود کم و زیاد می‌شد اخرا مثل لک و گاهی اوقات میومد

من تا ۴۰ روز لکه بینی داشتم

فعلا هستیم در خدمتشون🙄🥴

من تا بیست روز خونریزی داشتم ولی بعد ده روز انگار رقیق تر و خونابه میومد
با لکه بینی هام حساب کنی تا یک ناه ادامه داره

برا من تا ۵۵ روز بود

من بعداز ۲ ماهگی پریود شدم بعد سزارینم یه هفته شدم کلا پاک بودم

من تا 38 روز داشتم
البته بیشتر لک بود

من خونریزیم که خیلی کمه ولی سر دخترم یادمه تا چهل روز همینجوری قطره ای بود

من هنوزم لکه دارم ولی پد استفاده نمیکنم خیلی خیلی کمه اصلا ب زیرپوشم ترشح نمیکنه

من بعد ۷ تا ۱۰ روز قطع شد ولی خب بعدش هی لکه بینی تا چند روز بود

سوال منم هست کلافه شدم همش هی قطع میشه وصل میشه

سلام من امروز خونریزی قطع شده،شما خونریزیتون زیاده؟

سوال های مرتبط

مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان رزکوچولو مامان رزکوچولو ۱ ماهگی
مامان دخمل کوچولوم💗 مامان دخمل کوچولوم💗 ۱ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان سامیار👶 مامان سامیار👶 ۶ ماهگی
مامان نیاز خانوم مامان نیاز خانوم ۹ ماهگی
مامان سید طاها مامان سید طاها ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی