سردردای امپول بی‌حسی سزارین تا کی هست

۷ پاسخ

عه بسلامتی زایمان کردی؟ پیش کی کدوم بیمارستان؟

من درد قفسه سینه داشتم ردبول طلایی خیلی خوبه

من که نداشتم...یادمم نمیاد اصلا😂

سرتو بادستمال ببند اینم جوابه

تا یک روز بعد زایمان خیلی صحبت نکن نسکافه بخور خرما بخور سردرد نمیگیری

کافئین بخور همش پشت هم
قهوه و نسکافه
هرچی بیشتر بخوری زودتر دفع میشه

مایعات و کافئین زیاد بخور بالش زیر سرت نزار
برا من یک هفته بود

سوال های مرتبط

مامان کوچولوم🥹💙 مامان کوچولوم🥹💙 ۲ ماهگی