۵ پاسخ

چایی زیاد بخور اگه‌شیر میدی قهوه‌نخور چون بچه رو بیخوابی میکنه

من رفتم بیمارستان سرم و دوتا امپول زدن برام اروم شدم

چایی بخور
صبحا کاموچینو و چیزای کافئین دار بخور مایعات زیاااااد

قرص اکسار بخور دو رنگ هست من سر دخترم وحشتناک یر درد شدم نمیتونستم سرم بالا بیارم پسرعمومم دکتر بیهوشی بود همین قرص و بهم داد گفت اثر داروی بی حسی هست

فقط قهوه بخور

سوال های مرتبط

مامان رزکوچولو مامان رزکوچولو ۱ ماهگی