با سردردای بعد سزارین چیکار کردین؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

دکتر برای من یه سروم و آمپول نوشت آب رو آتیش بود خیلی خوب بود

من فقط با نوافن خوب می‌شدم نوافن بخور

فقط قهوه بخور و دوغ

قهوه بخور عزیزم

فقط قهوه

نسکافه زیاد بخور با مسکن دیکلوفناک

هیچی بی محلی

شیاف فقط

شیاف دیکلوفناک

فقد نسکافه
از بس خوردم هنوز دارم میخورم عادت کردم بهش خخ

سوال های مرتبط

مامان رزکوچولو مامان رزکوچولو ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی