کی اینجا سزارین بوده و بیهوش شده و بیحسی نبوده ؟

۱۰ پاسخ

من

من...

من سزارین شدم از کمر بی حس شدم اصلا درد نداشت ماساژ شکمی هم بهم ندادن ولی بی حسی خیلی برای بچه خوبه و کمر درد هم ندارم

بی حسی بود کلا درد نداشتم

تو طبیعی همچین فشار میدن که جونت در میاد... پس حداقل یکم تو سز مواد بیحسی تو بدنت هست ولی طبیعی نه

من بیهوشی کامل بودم والا نمیدونم کمرم فشار دادن یانه همش خواب بودم بیهوش

از کمر سزارین شدم

من
موقع به هوش اومدن درد وحشتناااااااااکی داشتم وحشتناک
ماساژ رحمی هم وحستناکککککک بود نذاشتم انجام بدن

من.

من

سوال های مرتبط

مامان رزکوچولو مامان رزکوچولو ۱ ماهگی