یه هفته پیش جم کردم
دیرم هست قشنگم😅😅
من دیروز جمع کردم
من هنوز جمع نکردم
دیره گلم.جمع کم
من 32 🤣🤣
۳۶ بستم تو بمب بارون یهو دردم گرفت ساعت ۵ صبح پاشدم بستم از ترس آخرشم ۳۸هفته زایدم
زوده؟ من از۲۸ جمع کردم
من ۳۵ هفته جمع کردم.ولی ناقص بود خرد خرد خریدم الان کامل شده هم ساک خودم هم ساک نی نی ..دیگه باید ساک آماده دم دست بذاری
نه عزیزم زود نیست
من ۳۳ جمع کردم مامانم میگفت خیلی دست دست میکنی چرا انقد دیر!!
ن بابا جمع کن من۳۶ هفته جمع کردمم
نه زود کجا بود😫😫🥴🥴 من مال نینی خیلی زود بستم اما برای خودمو نبستم بعد کیسه ابم هفت صبح ترکید با بدبختی وسیله هامو جمع کردم و یسری که اصلا جا موند نبردم🥴
من ک دو هفته اس جمع کردم
😐😐😐ن بابا جمع کن
من سی و هفت جمع کردم
نه جمع کن .من ک هم ساک خودم هم ساک بجه جمع کردم
نه دیگه ببند از ۳۸به بعد باید آماده باشی برای طبیعی سزارین که زودتر
جمع کن
جمع کن ببنددیگه
من اگ تو هفته شما بودم جمع میکردم
جمع کن دیگ
سلام من ۳۴جمع کردم گذاشتم اماده.ن الان دیگه اماده کن شاید زودتر از تاریخ زایمان کردی
نه عزیزم زود چرا
به نظرم جمع کن دیگه😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.