بچه ها من هنوز گاهی اوقات تهوع میگیرم طبیعیه؟

۶ پاسخ

اره فک کنم طبیعیه منم جدیدا میگیرم بضی وقتا

اره طبیعیه

اره من یهو یروز همش حالت تهوع دارم روز بعد کلا ندارم

اره منم صبحا تهوع دارم

اره یکسریا تا ماه اخر تهوع دارن

اره
مامان من تا ۹ ماه داشته🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی
مامان پسرمو💙دخترم💓 مامان پسرمو💙دخترم💓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دیانا🩷رادین🩵 مامان دیانا🩷رادین🩵 ۸ ماهگی