۵ پاسخ

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

برای نوزاد ی ماهه ۳ساعت زیاده ب حرفش گوش نکن هر دو ساعت حتما شیر بده
اون وقت معدش هم قهر می‌کنه کم میخوره

همونو هر یکساعت ۵ تا ۱۰ دقیقه بده ک خیلی گشنه نشه وقتی خیلی یدفعه میدی بهش تند تند میخوره دل درد میشه

من دخترم رفلاکس داره
بهش فاموتیدین داده

هر سه ساعت ده دقیقه خیلی کمه بچه گناه داره، دختر منم رفلاکس داره ولی دختر دارو داد خیلی کمتر شد

سوال های مرتبط