نه عزیزم سخت نیس
نگران نباش
من خیلی میتررررسم چون قبلی رو ی ماه دورتر بردم بابد صبر کنم
سلام ن خداروشکر خوب بود
هر4ساعت تب بربده
واسه من تو راه رفتن اذیت شد تا یک روز نمیتونس راه بره دخترم..
برای ما راحت بود شکر خدا
برای پسرم خداروشکرسخت نبودولی بعدازواکسن به اندازه چندساعت پیاده رویی وتوپ بازی کردخداروشکرخوب بودتب هم نکرد
بچه را بعد واکسن همون موقع یه تایم یه ربع ساعت پیاده ببر
بعد واکسن از مرکز بهداشت تا یه مسیری
دیگه پا درد نمیگیره
شب حواست به تبش باشه فقط
واسه هر بچه متفاوته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.