خانوما شیرینی جات بخوری بچه پسره یا دختره

۱۲ پاسخ

قدیما میگفتن شوری و ترشی پسره الان برعکش شده؟😂

دختره میگن

عزیز پی این چیزا نباش زیاد یکی میگ شیرینی خوردم بچم پسر شد یکی میشه شیرینی خوردم دختر شد بنظرم ب این چیزا اطمینانی نیست.فقط دعا کن انشاالله سالم بغلش بگیری هرچه کی باشه خوبه😍🥰

فرقی نداره

اصلا ربطی نداره اصلا🤦🏻‍♀️

عزیزم به این چیزا ربط ندارد هر چیزی ک بدنت کم داشته باشه رو هوس میکنی مثلا من سر پسرم قند خونم چون پایینه همیشه همش شیرینی میخوردم به کمبود بدن ربط داره

ربطی نداره

پسرر
منی ک هم شیرنی ترش شور

عزیزم ویار هرکسی طبق هورمون های بدن خودشه من کل ویار بارداریم و علائمم پسر بود فکر میکردم دیگه صد در صد پسره رفتم انومالی بچه ام دختره

هیچ ربطی نداره

پسره من شیرینی میخورم فقط بچم پسره

فکر نمیکنم ربطی داشته باشه چون علمی ثابت نشده..ولی من عاشق شیرینی هستم بچم پسره.

سوال های مرتبط

مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان هلو مامان هلو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمد♥️ مامان محمد♥️ ۵ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لاوین و تو دلی😍 مامان لاوین و تو دلی😍 هفته بیست‌ودوم بارداری