خانمامیگم بچم غذای سفره رو بیشتردوسداره عیبی نداره؟

۵ پاسخ

پسر منم غذایه سفره میخوره دکترشم گفت اشکالی نداره

بچه که نمیدونست در واقع بهش دادی که فرق مزه هارو فهمید

اگه به معدش اسیب نرسه، اشکال نداره

منم غذای سفره میخوره

من که از زمانی غذا خور شد غذای سفره میدم چون هرچی براش درست میکردم نمیخورد...به دکترشم گفت گفت اشکالی نداره بهش بده ولی بعضی چیزایی که تا یکسالگی ممنوع نده بهش....منم نمک خیلی کم میزنم ادویه نمیزنم فقط زردچوبه میزنم رب هم کم میزنم بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی