خانوما حس میکنم بخیه هام عفونت کرده چیکار کنم

۳ پاسخ

مگه درنیاوردن بخیتو ..اگه ترشح بو بده عفونته .اگه نه فقط هر روز دوش بگیر و روش سشوار سرد بگیر و همچنین گاز استریل بذار روش ک خشک بمونه .و کار استریل رو سه باری عوض کن تو روز .شاید زیر شکمت نیفته روش البته اگه سزارینی ها

پیش کی زایمان کردی ساوه راضی بودی

باید بری دکتر معاینه بشی بهت دارو بده

سوال های مرتبط