مگه درنیاوردن بخیتو ..اگه ترشح بو بده عفونته .اگه نه فقط هر روز دوش بگیر و روش سشوار سرد بگیر و همچنین گاز استریل بذار روش ک خشک بمونه .و کار استریل رو سه باری عوض کن تو روز .شاید زیر شکمت نیفته روش البته اگه سزارینی ها
پیش کی زایمان کردی ساوه راضی بودی
باید بری دکتر معاینه بشی بهت دارو بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.