چه دکتر نابلدی بوده ها
برو حتما دکتر فردا دیگه هستن
این دکترت چرا اینجوری بخیه زده😐
انگار کیسه بدوزه 😐
عزیزم یه سوال تو هر بار سزارین از جای قبلی برش میدن یا بالاترش؟
دکترت خیاطی بلد نبوده
دکترت کی بوده زاهدان واسه سزارین؟؟
دکترت کی بوده؟؟
دکتره انگار سوراخه جوراب دوخته😐
خدا لعنتش کنه دکترتو. انگار برداشته سر کیسه برنج دوخته کنگره کنگره زده
چ مدل بخیه زدنه وا
وای
این نخ بلند چیه؟ بعضیا نمیدونم چطور دکتر شدن
وایییی فوبیای بخیه هم الان گرفتم دکتر اینو چجوری دوخته انگار سر کیسه رو دوخته کاش ظریف و تمیز میدوخت دلم ریش شد😣😖😢
حتمابروپیش دکتر...دکترت کی بوده؟
دکترت کی بوده
روزی دو سه بار با شامپو بچه بشورش بعدش سریع با سشوار خشکش کن حتما به دکترم نشون بده قرص سفیکسیم سر ساعت بخور اگ دکترت اجازه داد پماد تتراساکلین بزن روش
چقد بد بخیه زده
چ مدل بخیه زدن
وای دلم ریش شد
خیلی بد بخیه زده برات دکترت حتما برو دکتر دیگه
بخیه هات بازشده وعفونت کرده بروپیش دکترت
چرا این یه تیکه رو اینطوری بخیه زده🥲
بخیه طبیعیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.