حالت تهوع از هفته ی چند قطع میشه؟😭😭

۱۳ پاسخ

یعضی ها تا آخرش دارن من هنوز دارم فک کنم تا آخرش باهام باشه اما کم میشه دیگه از هفته ۱۵ حداقل قابل تحمل میشه

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشهة۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

بنده در هفته ٢٧ بارداري هستم و همچنان دارم سر پسرم هم تا ماه اخر داشتم😫

من بد ویار بودم شدید تا ۱۷ هفته بهتر شدم

من تا ۲۰ بود

من از اولش تا حالا منتظر این حالت هستم.
یکبارم نداشتم

مال من هنوز هست 🥲

خدا میدونه

منم دارم می میرم تا قرص ضد تهوع می خورم اونم بالا می یارم میگن یک دوره داره باید بگذره

ماله ۱۹ هفتگی تموم شد

پایان چهار ماهگی کمتر میشه

الهی من از خدامه برا من شروع بشه😅

یه مدت قطع میشه ولی امکان داره برگرده

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری